01/09/10

Io me presentava

Il era le 9 de septembre del 1998 e io scribeva iste texto que io trova de actualitate, ben que io ora ha 70 annos e io es pensionario.
Car Amicos,

heri io ha recepite un message meraviliose pro junger me a vos e contribuer con mi pensatas, ideas, commentos e disposition de ager pro definir strategias e planos, in varie nivellos, que pote collaborar pro facer Interlingua un lingua international de facto.
Io me presenta: io ha 58 annos e de 42 annos me occupa de gestion de interprisa, de studiar lo a practicar lo. Io desidera scriber mi experientias re le methodos applicate al "controlo del resultatos del gestion del interprisa con le objectivo de informar in tempore real le interprenditor".
Le thema ha validitate international e su fundamento non es limitate del legislation national. Le principios economic non ha nationalitate e illos del controlo del resultato del gestion ha efficacia ubicunque.
Io ha cognoscite Interlingua solmente del fin de maio (1998) passate e, al contrario del anglese, io trova pro me spontanee usar Interlingua, totevia non sin errores.
Io es interessate al vocabulario international in mi campos, a un lexico (un vocabulario que assembla solmente le vocabulos de un parte particular de un lingua) con un exacte orientation: le gestion del interprisa, ab le correspondentia commercial con un su curso, al exposition de themas de adressar al analystas pro le formation de gruppos international de labor que mira a un retorno economic.
Io regratia vos pro vostre invitation a prender parte a vostre lista e io me augura de meritar vostre estima e trovar inter vos del interessates.
Un particular gratias a Ensjo pro su estima.
Gratias e bon labor.
Mario Malaguti
Fonte con tote le original errores.

Nessun commento:

Posta un commento