13/08/10

Ascoltar

Ecce un pagina que io trova in Internet e que servi pro un comparation a mi actual uso de Interlingua, postea un absentia de annos. Lege, por favor, illo que scribe Erik Enfors:

"In 1952, quando io habeva dece-quatro annos, io e un camerada de schola recipeva billetas de nostre parentes pro un viage con autobus a Halden in Norvegia, circa 160 km distante ab nostre urbe Vänersborg in Svedia. In ille tempore il esseva popular comprar margarina e certe altere productos alimentari in Norvegia ubi le precios sovente esseva plus basse, specialmente del margarina. A causa de isto multe companias de autobus arrangiava viages a Norvegia. Io crede que nos esseva le plus juvene personas in le autobus e nos certo non esseva interessate de compras, ma lo que nos interessava esseva un altere scopo del viage, a saper un visita al fortalessa Fredriksten presso Halden ubi le rege svedese Karl XII esseva occidite in le anno 1718. Con grande interesse nos ascoltava le historia re iste evento historic e le guida tamben demonstrava exactemente ubi le rege habeva essite quando ille esseva fusilate. Multe historicos crede que isto forsan non esseva un colpo de foco causal ma plus probabile un homocidio committite per un svedese qui odiava le guerras continue initiate per iste rege."



Ecce un belle blog de Erik Enfors in Interlingua con le possibilitate de ascoltar le texto. Si vos ha patientia e capacitate con iste solutiones.
Proba, illo es interessante! Un Italiano International, sin dubita.

3 commenti:

  1. Il testo Interlingua in corrente italiano.
    Ascoltare
    Ecco una pagina che trovo in Internet e che serve per una comparazione al mio uso attuale di Interlingua, dopo un’assenza di anni. Leggi, per favore, ciò che scrive Eric Enfors.
    Ecco un bel blog di Erik Enfors in Interlingua con la possibilità di ascoltare il testo. Se avete pazienza e capacità con questi strumenti.
    Provate, è interessante! Un Italiano Internazionale, senza dubbio.

    RispondiElimina
  2. Il testo in comprensibile italiano del post di Erik Enfors:
    “Nel 1952, quando avevo quattordici anni, io e un compagno di scuola ricevevamo biglietti dai nostri parenti per un viaggio con l’autobus a Halden in Norvegia, circa 160 km distante dalla nostra città di Vänersborg in Svezia.
    In quel tempo era popolare comperare margarina e certi altri prodotti alimentari in Norvegia dove i prezzi sovente erano più bassi, specialmente della margarina.
    A causa di questo molte compagnie di autobus organizzavano (arrangiavano) viaggi in Norvegia. Credo che noi eravamo le persone più giovani nell’autobus e non eravamo certo interessati a comperare, ma quello che ci interessava era un altro scopo del viaggio, cioè una visita alla fortezza Fredriksten presso Halden dove il re svedese Karl XII fu ucciso nell’anno 1718.
    Con grande interesse ascoltavamo la storia riguardante questo evento storico e la guida dimostrava esattamente dove il re era quando fu fucilato. Molti storici credono che questo forse non fu un fatto casuale ma più probabile un omicidio commissionato da uno svedese che odiava le guerre continue iniziate da questo re.”

    RispondiElimina
  3. Rulers can only be killed by organized conspiracy

    RispondiElimina