27/08/10

Berillos


Io ha legite le articulo que se intitula: "Qui sape desde quando il ha berillos?" per Dr. Helmut E. Ruhrig. Io era remanite malcontente quando habeva legite: "De iste invention (del berillos) il non existe notitias scripte, ma un pictura del 13-e seculo monstra un senior con berillos. Dunque on debe haber fabricate berillos al plus tarde in ille seculo".
Como le autor non scribe de mi parochia? Ma plus in avante io ha legite: "In Europa il es Bernhard von Gordon qui le prime in 1303 mentiona le berillos in le literatura medical. Quasi un cinquantennio plus tarde, circa in 1352, Tommaso da Modena pinge in le ecclesia de San Niccolò in Treviso un fresco facente vider un studiose monaco berillate".
Ah, ben, io es de San Nicolò (non Niccolò), e de Treviso, obviemente, vos lo sape!
Io ha experientia in le sector del production del berillos desde 1973.

Nessun commento:

Posta un commento